statia parasita - 48


















Am remarcat acum vreo doua saptamani statia asta parasita de tramvai din fata stadionului Lia Manoliu. Cred ca a fost abandonata acum vreo doi ani de zile cand s-a construit o alta statie vreo suta de metri mai incolo, langa trecerea de pietoni.



















Intr-o seara mi-am luat pensulele si vopseaua si mi-am scris mesajul pe panourile de tabla de deasupra bancii pe care acum ceva timp asteptau calatorii liniilor 16 si 40. Cocotat pe o cutie de lemn m-am tot uitat in dreapta si in stanga timp de o ora jumatate, cat mi-a luat ca sa vopsesc si sa scriu peste.

Politia a trecut de vreo cateva ori pe strada, fara sa ma vada. Ultima oara au aparut din sensul opus si au incetinit. Pe cutia mea, inghetasem cu pensula in mana. M-am dat jos si m-am indepartat. Au mers incet mai departe, iar eu am revenit, mi-am retusat rapid caligrafia si am plecat spre casa.